środa, 27 czerwca 2012

Tablica ogłoszeń

Jedno ogłoszenie
Nie będzie mnie cały miesiąc aż do 27 lipca. Bardzo mi przykro, ale jadę na wakacje do USA i nie jestem zbyt pewna, czy będe miała dobry dostęp do mojego bloga, w razie jakoś pokombinuję, ale na razie nic nie obiecuję. Jeśli nie uda mi się nic zdziałać obiecuję że wam to wynagrodzę i dodam aż 5 rozdziałów, wierzcie mi na słowo a ja nigdy nie łamię obietnic. 
Po drugie jest coraz mniej czytelników, polecajcie bloga jeśli tylko możecie jeśli chcecie żeby były fajne rozdziały, bo pojmijcie że to dla mnie wasza opinia jest ważna, dzięki temu mam motywacje i chęci, a nie że jakieś mam kaprysy. Przyjmę nawet negatywne sugestie, bo przecież każdy ma prawo mieć własne zdanie. Tylko o tyle proszę .♥
A po trzecie robię kolejny konkursik, tamten nie wypalił dlatego ten będzie fajny. W konku może wziąć udział każdy. A chodzi o to że dacie mi propozycje następnych rozdziałów, nie liczy się ilość tylko jakość. Wysyłacie je na adres irishlucky@interia.pl. Jakie nagrody to powiem później. Najciekawsze ocenię i... Wykorzystam, po czym wspomnę o was na blogu. Trwa on do mojego przyjazdu, czyli do 28.07.2012 roku. 




Shadow ^^

3 komentarze:

  1. Nie wiem jak wytrzymam bez tego bloga;) Dzięki za reklamę . U mnie już pojawił się rewanżyk;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, na pewno będę czytać .

    Zapraszam do nas -- http://timidrebellioustwisted.blogspot.com/

    ~ Charlotte

    OdpowiedzUsuń

Daj koma, odwdzięczę się ♥