poniedziałek, 23 lipca 2012

Juz minely dwa lata od owstania zespolu !

Wiecie pewnie wszyscy, ze minelo juz az dwa lata od czasu kiedy chlopcy sa razem, w zwiazku z tym mam nadzieje ze kazdy bedzie nosil znaczek na ich czesc, wiecie pewnie o co chodzi, nie pokaze wam zdjecia bo nie moge. Jestem z nich dumna, a wy ? Doslownie nie wiem co by bylo gdyby nie One Direction, dzieki tym gosciom dzisiaj umiem wierzyc w marzenia, bo one sa jak gwiazdy, nie mozesz ich dotknac, ale jak tylko bedziesz sie staral bardzo mocno, to kiedys sie uda. Tak, to nie moje slowa. To Liama. Tak, tego Liama Payne. Powiem wam szczerze ze zawdzieczam im zycie w kolorowych barwach. Pewnie to zabrzmi dziwne ale kazdego dnia jak tylko spojrze na ich plakat, a mam w ich w pokoju na scianach miliony, to od razu mam lepszy humor i powracaja mi zarty. Tak wiec kazdy Directioner niech nosi ten magiczny znak na rece, zeby wiedzieli jak Polska bardzo ich kocha, mam racje ?

1 komentarz:

Daj koma, odwdzięczę się ♥